ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ

ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ  ΝΗΣΙ

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟ

Σχετικά με το Πρόβλημα της Ακτοπλοϊκής σύνδεσης των μικρών νησιών του Αργοσαρωνικού, με δεδομένη τη σημερινή κατάσταση στην Επιβατηγό Ναυτιλία, συνοψίζουμε τις θέσεις τις οποίες και προτείνουμε:

1. Παράταση για πέντε έτη της λειτουργίας των ιπταμένων δελφινιών τύπου Κολχίδα και όχι την απόσυρση τους εντώς των επόμενων μηνών.

2. Για τις ημέρες όπου έχει απαγορευτικό για τα Νησιά Ύδρα και Σπέτσες και το οποίο απαγορευτικό έχει διάρκεια άνω της μίας ημέρας, να δρομολογείτε έκτακτα συμβατικό πλοίο για την κάλυψη των αναγκών των μικρών Νησιών (πιλοτική εφαρμογή).

3. Αλλαγή στα δρομολόγια του Φλάιν Κάτ 1, ώστε να προστεθεί και ένα τρίτο δρομολόγιο ιδιαίτερα για Σπέτσες και Ύδρα.

4. Εμμένουμε στις αλλαγές ώρας των δρομολογίων συμβατικού πλοίου, όπως αυτές έχουν κατατεθεί από το Δήμο Πόρου

5. Την Πιλοτική δρομολόγηση Συμβατικού Πλοίου σε περίοδο αυξημένης κίνησης και αμέσως μετά την αποδέσμευση των πλοίων κλειστού τύπου από τις σημερινές τους υποχρεώσεις για τα Νησιά Ύδρα και Σπέτσες. (Ενδεικτικά αναφέρουμε αρχές 2013 κ πριν το Πάσχα.)

6. Συμπληρωματικότητα στις μεταφορές και αεροδιακομιδή. Να συμπεριληφθούν στις άμεσες φροντίδες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου για τα μικρά Νησιά του Αργοσαρωνικού καλύπτοντας τη σημερινή αδυναμία σε αυτό το θέμα.

Να σημειώσουμε ότι το 72% της επιβατικής κίνησης στο Αργοσαρωνικό διακινείτε στη Γραμμή Πειραιάς Αίγινα και μόλις το 12% στην Ύδρα και στις Σπέτσες. Τα ιπτάμενα δελφίνια τύπου Κολχίδα θα αποσύρονταν εντώς του 2012, το Φλάιν Κάτ2 δεν είχε συμπεριληφθεί στα τακτικά ετήσια δρομολόγια της εταιρείας για το 2012, πράγμα πού σημαίνει ότι στη περίπτωση αυτή δεν έχει εφαρμογή ο νόμος 2932.

Να τονίσουμε ακόμη ότι: Πρώτη φορά Αρμόδιος Υπουργός ασχολήθηκε τόσο πολύ, τόσες πολλές ημέρες και ώρες και με τόση ένταση συζητώντας με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, όπως του ζητήσαμε,  για το πρόβλημα της γραμμής του Αργοσαρωνικού και τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα για αυτό. Ο Σημερινός  Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, οι Ακτοπλόοι και οι εκπρόσωποι φορέων και κοινωνιών συζήτησαν με καλή πρόθεση την σημερινή κατάσταση διεξοδικά και με πνεύμα ειλικρινούς διάθεσης εξεύρεσης λύσης. Τους ευχαριστούμε ολους για αυτό.

Αμέσως μετά τη σταθεροποίηση της γραμμής θα συνεχίσουμε τη διαβούλευση με στόχο την κατάθεση των τελικών μας προτάσεων για τη Βιωσιμότητα της Γραμμής του αργοσαρωνικού, όπως έχουμε ήδη δεσμευθεί στο Σημερινό Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κο Κωστή Μουσουρούλη και στην Ε.Ε. το πρώτο σχέδιο βιωσιμότητασ το εχουμε ήδη παραδώσει στον Υπουργό και στους Ακτοπλόους και περιμένουμε έως τέλη Αυγούστου τις δικές τους Παρατηρήσεις.

Τις προσεχής ημέρες το ΕΔΜΝ αναλαμβάνει νέα πρωτοβουλία και θα συζητήσει με τους εκπροσώπους των Μικρών Νησιών προτάσεις πού αφορούν την Συμπληρωματικότητα στις μεταφορές, την αεροδιακομιδή και βέβαια την Νησιωτικότητα και τις θαλάσσιες μεταφορές.



ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου