ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ

ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ  ΝΗΣΙ

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Στην Κantor η μελέτη για το μεταφορικό Ισοδύναμο.



Στην Κantor η μελέτη για το μεταφορικό Ισοδύναμο.


Στην πολυεθνική εταιρεία «Κantor Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε

Ανάδοχος της μελέτης ορίσθηκε η εταιρεία Κantor Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε και η οποία αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης, αρχίζει να μετρά το επτάμηνο για να παραδώσει την μελέτη. Η μελέτη χωρίζεται σε τρεις φάσεις.
Στην πρώτη θα γίνει αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης δικτύου δρομολογίων άγονων γραμμών. Θα εξεταστεί το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας τους και η σχετική εμπειρία από άλλα κράτη μέλη της Ένωσης και του συνολικού σχεδιασμού τους (με βάση υφιστάμενες μελέτες). Ακόμη προβλέπεται ανάλυση κόστους - οφέλους και αποτίμηση της οικονομικής επιβάρυνσης που θα προκύψει από την εφαρμογή του μεταφορικού ισοδυνάμου για το Ελληνικό Δημόσιο, με βάση το υφιστάμενο καθεστώς δρομολογίων.

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης θα γίνει ανάλυση πλεονεκτημάτων, αδυναμιών, ευκαιριών που θα προκύψουν από την εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου στις άγονες γραμμές. Επίσης θα εξεταστούν εναλλακτικά σενάρια υλοποίησης του μεταφορικού ισοδύναμου, όπως είναι η ναυπήγηση ή αγορά πλοίων μέσω συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ή ως δημόσιο έργο.

Ακόμη θα προταθεί η εφαρμογή του σε δύο συγκεκριμένα δρομολόγια, για να εξεταστεί πιλοτικά η λειτουργία του.

Στη δεύτερη φάση, για καθένα από τα προτεινόμενα δρομολόγια η μελετήτρια εταιρεία θα πρέπει να προσδιορίσει τις τεχνικές προδιαγραφές των πλοίων, τις λειτουργικές απαιτήσεις τους, τη συχνότητα των δρομολογίων και μια σειρά άλλων χαρακτηριστικών.

Επίσης θα απαιτηθεί ολοκληρωμένη οικονομοτεχνική μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας.

Η τρίτη φάση περιλαμβάνει τη μελέτη της ολοκληρωμένης εφαρμογής του μεταφορικού ισοδύναμου σε όλες τις άγονες γραμμές και χρονικό προσδιορισμό των ενεργειών που απαιτείται να γίνουν.



Το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών έχει ήδη ορίσει ομάδα δημάρχων η οποία θα προτείνει στο επιστημονικό κλιμάκιο της ως άνω εταιρείας τις προτάσεις τις για το Μεταφορικό Ισοδύναμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου