Τα υδροπλάνα ξανάρχονται…
Η πτήση των υδροπλάνων σε σχετικά κοντινή απόσταση από άλλα πλωτά, δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
Με την δρομολόγηση τους προβλέπεται να αυξηθεί άμεσα και η
δουλειά των θαλάσσιων ταξί και των
αγωγιατών στο νησί μας.
Έως τις 15 Απριλίου 2013, καλώς εχόντων των πραγμάτων ο νόμος για τα υδροπλάνα
θα έχει ψηφιστεί από την Βουλή.
Σύμφωνα με όσα προβλέπει το σχέδιο νόμου (χρονοδιαγράμματα
αδειοδοτήσεων ) και με δεδομένο ότι 5 περίπου διεθνείς ομάδες επενδυτών έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρον για
να βάλουν υδροπλάνα στην πατρίδα μας, τότε το 15αυγουστο τα πρώτα δρομολογιακά
υδροπλάνα στην πατρίδα μας θα είναι γεγονός.
Η αποβίβαση και επιβίβαση σε Υδροπλάνο, μπορεί να γίνει από προβλήτα
ο οποίος έχει μέγιστο ύψος από την επιφάνεια της θάλασσας 40 εκατοστά.
Το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών έχει στηρίξει και πιέσει
καθ'όλη τη διαδικασία των τελευταίων ετών, όσο ελάχιστοι φορείς στην Ελλάδα, την νομοθετική κάλυψη για χρήση
των υδροπλάνων. είμαστε ιδιαίτερα ευτυχής για την θετική κατάληξη της όλης διαδικασίας.
Επίσης έχει κάνει πρόταση στο υπό ψήφιση σχέδιο νόμου, πού δίνει
τη δυνατότητα τα υδροπλάνα να προσεγγίσουν
άμεσα το νησί μας πριν καν ολοκληρωθούν
οι διαδικασίες αδειοδότησης (δημιουργία
Υδάτινων πεδίων για προσνηώσεις- απονηώσεις), ώστε να μη χάσουμε την ευκαιρία
να πετάξουν και για το νησί μας.
Ήδη από τις αρχές του 2012
έχει φέρει σε επαφή τις αρμόδιες θεσμικές αρχές του νησιού μας με τους αρμόδιους του χώρου.
Σύσκεψη επίσης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην Αντιπεριφέρεια Νήσων Αττικής με τον Αντιπεριφερειάρχη Δημήτρη Κατσικάρη, ώστε
ο Αργοσαρωνικός να μην καθυστερήσει να δει υδροπλάνα στα νησιά του, παρόλο πού
οι θεσμικοί φορείς του νησιού μας, δεν έχουν
δραστηριοποιηθεί ακόμη.
Ακολουθούν και άλλες συναντήσεις με την Αντιπεριφέρεια Νήσων για το Θέμα των Υδροπλάνων. Σύντομα ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης θα ανακοινώσεις τις δράσεις της περιφέρειας Αττικής για τα νησιά μας.
Ο Υδατοδιάδρομος του Υδροπλάνου μπορεί να έχει μέγιστο μήκος τα 80 μέτρα.
Τα υδροπλάνα πού θα δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα θα είναι
συνήθως 19 θέσια και αμφίβια. Θα μπορούν δηλαδή να πετάνε και σε ξηρά και σε θάλασσα.
Αυτό δίνει το πλεονέκτημα στα νησιά να
συνδεθούν και με τα διεθνή αεροδρόμια εάν το επιτρέπει η επιχειρησιακή τους απόσταση.
Η Ύδρα ανήκει στα νησιά όπου μπορεί κάλλιστα να συνδεθεί και με το Ελευθέριος Βενιζέλος.
Για τον ίδιο λόγο και προ μηνών ο πρόεδρος του ΕΔΜΝ είχε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Τουρισμού κο Αναστάσιο Λιάσκο και τον πρόεδρο του ΕΟΤ Χρήστο Πάλη, ώστε στο υπό κατάθεση νομοσχέδιο του ΕΟΤ
να προβλεφθεί η χωροθέτηση των υδατοδρομίων της αττικής στη περιοχή μεταξύ Φαλήρου και προς το Σούνιο.
Η καταρχήν Σήμανση στο Μανδράκι. Υπάρχουν και άλλες εναλακτικέσ περιοχές.
Την τελική επιλογή θα κάνουν τα αρμόδια όργανα μετά την πρόταση από τους ειδικούς.
Για το νησί μας έχει ήδη γίνει πιλοτική εξερευνητική πτήση
με ελικόπτερο και έχει καταρχήν σημανθεί
σημείο κατάλληλο για τον Υδατοδιάδρομο. Η περιοχή του Μανδρακίου είναι κατάλληλη από όλες τις πλευρές και σε περίπτωση χρήση της δίνει επιπλέον δουλειά στα θαλάσσια ταξί στο
νησί μας και στους αγωγιάτες μας.
Παράλληλα έχουν
πραγματοποιηθεί ήδη τεχνικές συναντήσεις με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, ώστε τα
υδροπλάνα να παίξουν και ρόλο ασφάλειας και προστασίας στα μικρά νησιά της πατρίδας μας, ιδιαίτερα σε θέματα Υγείας και περίθαλψης.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε
όπως δηλώσαμε και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του MEGA, ότι σήμερα από το Ελ. Βενιζέλος για να πας Ύδρα θες περίπου 4 ώρες και 40 ευρώ (χωρίς ταξί), με τα Υδροπλάνα θα θέλεις
τα ίδια χρήματα και θα είσαι στην Ύδρα
σε 40 μόλις λεπτά!!!
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα όλους τους φίλους και συνεργάτες τεχνικούς οι οποίοι εδώ και καιρό στηρίζουν την Ύδρα, ώστε να μη μείνει πίσω στο θέμα των Υδροπλάνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου