ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ

ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ  ΝΗΣΙ

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Κραυγή αγωνίας και από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας για το πρόβλημα του Αργοσαρωνικού

Κραυγή αγωνίας και από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας για το πρόβλημα του Αργοσαρωνικού.





Επιστολή για το θέμα του ακτοπλοϊκού πρβλήματος, έστειλε η  Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστή Μουσουρούλη, τον Αντιπεριφερειάρχη Νήσων Αττικής κο Δημήτρη Κατσικάρη και τον Πρόεδρο του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών Λευτέρη Κεχαγιόγλου.

Η ΕΕΚΕ (http://www.eeke.gr/  ) στην επιστολή της επισημαίνει το πρόβλημα του αργοσαρωνικού και ζητεί την άμεση παρέμβαση και σχεδιασμό δράσεων στο ήδη φλέγον ζήτημα.

Το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών επικοινώνησε ήδη με την πρόεδρο της ΕΕΚΕ κα Ιωάννα Καρανδινάκη και αποφάσισαν την περεταίρω συνεργασία των δύο φορέων προς όφελος των κοινωνιών. Το πρόβλημα όπως επισημαίνεται και στην επιστολή την οποία και δημοσιεύουμε ολόκληρη είναι φλέγον και ζωτικής σημασίας για τα νησιά και την οικονομική επιβίωση τους.

Η επιστολή αγωνίας της ΕΕΚΕ κοινοποιείται και τους δήμαρχους της περιοχής του Αργοσαρωνικού Πόρου, Σπετσών Ύδρας και Τροιζηνίας

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Ένα επιπλέον σκάφος για να καλύψει το κενό του κατ2.


Ένα επιπλέον σκάφος για να καλύψει το κενό του κατ2.


Άλλο ένα σκάφος ρίχνει στη γραμμή του αργοσαρωνικού η HELLENIC με στόχο να καλύψει τα κενά του κατ2.

Το σκάφος αυτό θα παίρνει έκτακτα δρομολόγια βδομάδας κάθε δευτέρα , με έμφαση στις ημέρες Πέμπτη έως και Κυριακή, και θα κάνει αυτές τις διαδρομές οι οποίες θα παρουσιάζουν την πιθανή ζήτηση. Πρώτη προτεραιότητα να καλύψει τα κενά της Ύδρας και των Σπετσών. Κάθε Δευτέρα θα ανακοινώνονται τα δρομολόγια της και σε συνδυασμό με τις κολχίδες και τα επιπλέον δρομολόγια του Κατ1, πιστεύουν να ανταποκριθούν στη γραμμή. Παραμένει ανοικτό η παράταση χρήσης στη γραμμή των ιπταμένων δελφινιών τύπου Κολχίδα, τα οποία κανονικά αποσύρονται φέτος και η πιλοτική εφαρμογή συμβατικού πλοίου τουλάχιστον δοκιμαστικά σε περίοδο αιχμής.

Γ. ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ: ΑΝΑΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ


«Ανάσα» για την ακτοπλοΐα.


Ακόμα ένα «βέλος στη φαρέτρα» της, προκειμένου να ενισχύσει τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της νησιωτικής Ελλάδας, αποκτά η χώρα, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σε μια περίοδο που οι ακτοπλοϊκές εταιρείες βρίσκονται υπό πίεση, και όλοι εκφράζουν την ανησυχία τους για το τι μέλλει γενέσθαι από το Σεπτέμβριο και μετά, το Ευρωκοινοβούλιο υιοθέτησε έκθεση, η οποία εγκρίνει τη μακροπεριφερειακή προσέγγιση των πολιτικών εδαφικής συνεργασίας.

Συγκεκριμένα, το Ευρωκοινοβούλιο ζητεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξασφαλίσει πόρους, για να ενισχυθεί η προσβασιμότητα των νησιωτικών περιοχών της Μεσογείου.

Καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εκπονήσει ένα στρατηγικό σχέδιο, προκειμένου να υπερπηδηθούν τα διαρθρωτικά μειονεκτήματα των νησιωτικών περιοχών και να διασφαλιστούν οι προϋποθέσεις για οικονομική ανάπτυξη και πραγματική κοινωνική και εδαφική συνοχή.

Τονίζει ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη διασφάλιση της πλήρους προσβασιμότητας και της εδαφικής συνέχειας των νησιωτικών περιοχών με την ηπειρωτική χώρα, μέσω κατάλληλης χρηματοδότησης, προτρέποντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εγκρίνει μέτρα, όπως την αύξηση του κατώτατου ορίου των ενισχύσεων που χορηγούνται στα νησιά, για τις μεταφορές και την αλιεία, που θα συμβάλουν στο να καταστούν τα νησιωτικά εδάφη εξίσου ανταγωνιστικά με τα ηπειρωτικά.

Με αυτόν τον τρόπο, ο στόχος είναι να μειωθεί το χάσμα μεταξύ των διαφόρων επιπέδων ανάπτυξης που παρουσιάζουν οι ευρωπαϊκές περιφέρειες και να διασφαλιστεί η πραγματική ενσωμάτωσή τους στην ενιαία αγορά.

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση σε επίπεδο δυνατοτήτων, κρίνεται απαραίτητη η τοποθέτηση της θαλάσσιας κυκλοφορίας στο επίκεντρο μιας στρατηγικής για τον τομέα των μεταφορών ολόκληρης της περιοχής, ιδίως των εμπορευματικών μεταφορών. Πρέπει να ανοιχθούν πολυάριθμες και διαφοροποιημένες θαλάσσιες αρτηρίες.

Η Μεσόγειος παρουσιάζει βέλτιστες συνθήκες ανάπτυξης για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και, ειδικότερα, για την ηλιακή ενέργεια. Για την υλοποίηση των εν λόγω στόχων, η μακροπεριφερειακή στρατηγική δύναται να παράσχει κατάλληλα προσαρμοσμένες απαντήσεις και να διασφαλίσει τη συμμετοχή εταίρων, όπως η ΕΤΕπ».

«Η Μεσόγειος», σημειώνεται μεταξύ άλλων στην έκθεση, «είναι μια ιδιαίτερα εκτενής ζώνη, η οποία καλύπτει από Ανατολάς προς Δυσμάς έκταση σχεδόν 4.000 χιλιομέτρων, με πολλούς νησιωτικούς χώρους, εδάφη με θαλάσσια και χερσαία σύνορα με τη Βόρεια Αφρική, και ότι κρίνεται σκόπιμη η προώθηση ενός εκτεταμένου δικτύου θαλάσσιων αρτηριών το οποίο θα επιτρέπει την ανάπτυξη των εμπορικών ανταλλαγών, μειώνοντας ταυτόχρονα τις επιπτώσεις από προς τις εκπομπές CO2», σημειώνεται χαρακτηριστικά και προστίθεται:

«Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα δεν έχουν ακόμη εγκρίνει μια πάγια στρατηγική που θα συνεκτιμά τις ειδικές ανάγκες των νησιών, καθώς και ότι η πλήρης προσβασιμότητα των νησιωτικών περιοχών της Μεσογείου και η καλύτερη ενσωμάτωσή τους στην ευρωπαϊκή ενιαία αγορά θα διασφαλιστεί καλύτερα μέσω της διάθεσης επαρκών πόρων και της υιοθέτησης μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για τα νησιωτικά θέματα, αναγνωρίζοντας παράλληλα το διαρθρωτικό μειονέκτημα που αντιμετωπίζουν οι νησιωτικοί πληθυσμοί στους τομείς των μεταφορών και της ενέργειας».

Τέλος, καλεί την Επιτροπή να εφαρμόσει ουσιαστικά το άρθρο 174 της ΣΛΕΕ, μέσω ενός στρατηγικού σχεδίου, προκειμένου να υπερπηδηθούν τα διαρθρωτικά μειονεκτήματα των νησιωτικών περιοχών και να διασφαλιστούν οι προϋποθέσεις για οικονομική ανάπτυξη και πραγματική κοινωνική και εδαφική συνοχή.

Ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ και α' αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειακής Ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Γιώργος Σταυρακάκης, μαζί με τον ευρωβουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Σπύρο Δανέλλη, και τον ευρωβουλευτή των Φιλελευθέρων, Giommaria Uggias, υπέβαλαν, σε επίπεδο επιτροπής, μια σειρά τροπολογιών που υπερψηφίστηκαν και οι οποίες αναγνωρίζουν τις ειδικές ανάγκες των νησιωτικών περιοχών της Μεσογείου και τα διαθρωτικά μειονεκτήματα που αντιμετωπίζουν οι νησιωτικοί πληθυσμοί, ιδιαίτερα στους τομείς των μεταφορών και της ενέργειας.




Οι τρεις ευρωβουλευτές εκφράζουν την ελπίδα ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα υιοθετήσει θετική στάση ως προς τη νησιωτική διάσταση της μεσογειακής μακροπεριφερειακής στρατηγικής, ιδίως κατά την εξέταση των κρατικών ενισχύσεων που συνιστούν νόμιμη αντιστάθμιση των μειονεκτημάτων των νησιών.



Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Κ. ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ: ΘΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟ



Κ. Μουσουρούλης: Ομαλά η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών



Τη βεβαιότητα ότι φέτος το καλοκαίρι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική χώρα, εξέφρασε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κ. Μουσουρούλης (αριστερά) στη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Παπούλια (δεξιά).



Τη βεβαιότητα ότι φέτος το καλοκαίρι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική χώρα, εξέφρασε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης, ο οποίος ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια για την αναδιοργάνωση και την ανασυγκρότηση του υπουργείου Ναυτιλίας αλλά και της διασύνδεσής του με το Λιμενικό Σώμα.



Ο υπουργός υπογράμμισε ότι θα πρέπει να ληφθούν σημαντικά μέτρα για την ακτοπλοΐα και ότι εργάζεται σε στενή συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς προς την κατεύθυνση αυτή.



Αναφερόμενος στην πρόσφατη συνάντησή του με τον επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα Χορστ Ράιχενμπαχ, ο υπουργός τόνισε ότι ο Ευρωπαίος αξιωματούχος είδε θετικά την ενεργοποίηση όσο γίνεται περισσότερο του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου στον τομέα του κόστους εργασίας γύρω από την ακτοπλοΐα και τη ναυτική εκπαίδευση.



Το απόγευμα, ο κ. Μουσουρούλης συναντήθηκε με αντιπροσωπεία του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών προκειμένου να συζητήσουν το πρόβλημα που έχει προκύψει με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Πειραιά με τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ



http://www.naftemporiki.gr/finance/story?id=2210566


 ( Στή φωτο διακρίνεται: Αριστερά ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης κατα τη συνάντηση για το Ακτοπλοϊκό Πρόβλημα του Αργοσαρωνικού, δεξιά ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ Ελευθέριος Σ Κεχαγιόγλου και δίπλα του ο Αντιδήμαρχος Σπετσών Σπύρος Φαρδέλλος. φώτο αρχείο: Φωνή της Υδρας   www.fonitisydras.com)



Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟ

Σχετικά με το Πρόβλημα της Ακτοπλοϊκής σύνδεσης των μικρών νησιών του Αργοσαρωνικού, με δεδομένη τη σημερινή κατάσταση στην Επιβατηγό Ναυτιλία, συνοψίζουμε τις θέσεις τις οποίες και προτείνουμε:

1. Παράταση για πέντε έτη της λειτουργίας των ιπταμένων δελφινιών τύπου Κολχίδα και όχι την απόσυρση τους εντώς των επόμενων μηνών.

2. Για τις ημέρες όπου έχει απαγορευτικό για τα Νησιά Ύδρα και Σπέτσες και το οποίο απαγορευτικό έχει διάρκεια άνω της μίας ημέρας, να δρομολογείτε έκτακτα συμβατικό πλοίο για την κάλυψη των αναγκών των μικρών Νησιών (πιλοτική εφαρμογή).

3. Αλλαγή στα δρομολόγια του Φλάιν Κάτ 1, ώστε να προστεθεί και ένα τρίτο δρομολόγιο ιδιαίτερα για Σπέτσες και Ύδρα.

4. Εμμένουμε στις αλλαγές ώρας των δρομολογίων συμβατικού πλοίου, όπως αυτές έχουν κατατεθεί από το Δήμο Πόρου

5. Την Πιλοτική δρομολόγηση Συμβατικού Πλοίου σε περίοδο αυξημένης κίνησης και αμέσως μετά την αποδέσμευση των πλοίων κλειστού τύπου από τις σημερινές τους υποχρεώσεις για τα Νησιά Ύδρα και Σπέτσες. (Ενδεικτικά αναφέρουμε αρχές 2013 κ πριν το Πάσχα.)

6. Συμπληρωματικότητα στις μεταφορές και αεροδιακομιδή. Να συμπεριληφθούν στις άμεσες φροντίδες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου για τα μικρά Νησιά του Αργοσαρωνικού καλύπτοντας τη σημερινή αδυναμία σε αυτό το θέμα.

Να σημειώσουμε ότι το 72% της επιβατικής κίνησης στο Αργοσαρωνικό διακινείτε στη Γραμμή Πειραιάς Αίγινα και μόλις το 12% στην Ύδρα και στις Σπέτσες. Τα ιπτάμενα δελφίνια τύπου Κολχίδα θα αποσύρονταν εντώς του 2012, το Φλάιν Κάτ2 δεν είχε συμπεριληφθεί στα τακτικά ετήσια δρομολόγια της εταιρείας για το 2012, πράγμα πού σημαίνει ότι στη περίπτωση αυτή δεν έχει εφαρμογή ο νόμος 2932.

Να τονίσουμε ακόμη ότι: Πρώτη φορά Αρμόδιος Υπουργός ασχολήθηκε τόσο πολύ, τόσες πολλές ημέρες και ώρες και με τόση ένταση συζητώντας με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, όπως του ζητήσαμε,  για το πρόβλημα της γραμμής του Αργοσαρωνικού και τον ευχαριστούμε ιδιαίτερα για αυτό. Ο Σημερινός  Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, οι Ακτοπλόοι και οι εκπρόσωποι φορέων και κοινωνιών συζήτησαν με καλή πρόθεση την σημερινή κατάσταση διεξοδικά και με πνεύμα ειλικρινούς διάθεσης εξεύρεσης λύσης. Τους ευχαριστούμε ολους για αυτό.

Αμέσως μετά τη σταθεροποίηση της γραμμής θα συνεχίσουμε τη διαβούλευση με στόχο την κατάθεση των τελικών μας προτάσεων για τη Βιωσιμότητα της Γραμμής του αργοσαρωνικού, όπως έχουμε ήδη δεσμευθεί στο Σημερινό Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου κο Κωστή Μουσουρούλη και στην Ε.Ε. το πρώτο σχέδιο βιωσιμότητασ το εχουμε ήδη παραδώσει στον Υπουργό και στους Ακτοπλόους και περιμένουμε έως τέλη Αυγούστου τις δικές τους Παρατηρήσεις.

Τις προσεχής ημέρες το ΕΔΜΝ αναλαμβάνει νέα πρωτοβουλία και θα συζητήσει με τους εκπροσώπους των Μικρών Νησιών προτάσεις πού αφορούν την Συμπληρωματικότητα στις μεταφορές, την αεροδιακομιδή και βέβαια την Νησιωτικότητα και τις θαλάσσιες μεταφορές.



ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ

ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟ



(Φώτο: Φωνή της Υδρας www.fonitisydras.com )

Μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων με τους εμπλεκόμενους φορείς στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Μικρών Νησιών του Αργοσαρωνικού, ο Πρόεδρος του ΕΔΜΝ Ελευθέριος Σ. Κεχαγιόγλου δήλωσε: «Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο και σύντομα ο Υπουργός με τους ακτοπλόους θα παρουσιάσει τις τελικές προτάσεις. Το θέμα της αποδρομολόγησης του Cat2, η έλλειψη συμβατικού πλοίου, η συμπληρωματικότητα και οι αεροδιακομιδές ασθενών στα νησιά μας φαίνεται πως αντιμετωπίζονται πιλοτικά σε ικανοποιητικό βαθμό».

Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟ



ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ 17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΔΜΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ Κ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΩΣΤΗ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ Κ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ Τ ΩΝ ΑΚΤΟΠΛΟΩΝ ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ. (Φώτο: Φωνή της Υδρας www.fonitisydras.com)

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ:
ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ Κ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
 ΤΟ ΕΔΜΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ. ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΦΩΝ.
 Η ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΕΠΑΦΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ. ΟΠΟΥ Κ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΡΟΒΗΚΑΜΕ ΣΕ  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ.
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ  16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2012 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΤΟΠΛΟΟΥΣ Κ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΕΝ.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ:
ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΟΤΑ .
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

citypress:ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ Ο ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΣ

ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΛΑΘΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΓΟΝΑ ΝΗΣΙΑ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


Σάββατο 7 Ιουλίου 2012