ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ

ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ  ΝΗΣΙ

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Απογραφή πληθυσμού 2011: Πρώτη η Χάλκη και η Τήλος, τελευταία η Ύδρα.

Απογραφή πληθυσμού 2011: πρώτη η Χάλκη και η Τήλος, τελευταία η Ύδρα.

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα πρώτα νούμερα της απογραφής του πληθυσμού του 2011.

Τα Βασικά μεγέθη όμως αμφισβητούνται αν και είναι ενδεικτικά της σημερινής κατάστασης πού επικρατεί στα νησιά.

Στη κορυφή της αύξησης του πληθυσμού έκατσε η Χάλκη και η Τήλος, ενώ τη μεγαλύτερη μείωση την είχε η Ύδρα.

Η Τήλος αύξησε σε 10 χρόνια το μόνιμο πληθυσμό κατά 270 άτομα, ενώ η Ύδρα άδειασε κατά 666 άτομα.

Συνολικά στα μικρά νησιά της πατρίδας μας είχαμε σε 25 νησιά αύξηση κατά 4.218 μόνιμους κάτοικους και σε 13 νησιά μείωση κατά 1669 μόνιμους κάτοικους.

Να σημειώσουμε ότι συνολικά στα νησιά είχαμε αύξηση κατά 2549 μόνιμους κάτοικους. Σε απόλυτους αριθμούς σοκάρει η μείωση της Ύδρας κατά 666 άτομα και η αύξηση των Κυθήρων κατά 459 άτομα.

Διαβάζοντας κανείς κάτω από τις γραμμές αντικρίζει σε πολλά νησιά ότι η πληθυσμιακή κατάσταση του νησιού επηρεάστηκε σημαντικά και από το τρόπο διοίκησης της κρατικής εξουσίας (πχ ακτοπλοϊκό) και από την δημοτική αρχή.

Όνομα νησιού / πληθυσμός 2011/πληθυσμός 2001/διαφορά/ποσοστό

Αύξηση πληθυσμού

Χάλκης 490 295 195 66,1%

Τήλου 790 521 269 51,6%

Ελαφονήσου 1.050 746 304 40,8%

Αγαθονησίου 190 152 38 25,0%

Αγκιστρίου 1.120 886 234 26,4%

Μεγίστης 490 403 87 21,6%

Αντιπάρου 1.190 1.011 179 17,7%

Σερίφου 1.480 1.262 218 17,3%

Αλοννήσου 2.800 2.425 375 15,5%

Φολεγάνδρου 780 676 104 15,4%

Λειψών 790 687 103 15,0%

Κυθήρων 4.030 3.571 459 12,9%

Κέας 2.420 2.162 258 11,9%

Κιμώλου 920 838 82 9,8%

Σκύρου 2.960 2.711 249 9,2%

Σίκινου 260 238 22 9,2%

Ιητών 2.030 1.862 168 9,0%

Σπετσών 4.070 3.780 290 7,7%

Κάσου 1.090 1.013 77 7,6%

Νισύρου 980 928 52 5,6%

Αμοργού 1.940 1.852 88 4,8%

Σαμοθράκης 2.840 2.712 128 4,7%

Μεγανησίου 1.040 994 46 4,6%

Γαύδου 150 81 69 5,2%

Σκοπέλου 4.830 4.706 124 2,6%



Μείωση Πληθυσμού

Ύδρας 1.980 2.646 -666 -25,2%

Κύθνου 1.310 1.538 -228 -14,8%

Αγίου Ευστρατίου 270 307 -37 -12,1%

Ανάφης 240 272 -32 -11,8%

Παξών 2.220 2.429 -209 -8,6%

Πόρου 4.010 4.282 -272 -6,4%

Ψαρών 450 478 -28 -5,9%

Αστυπάλαιας 1.310 1.385 -75 -5,4%

Οινουσσών 820 855 -35 -4,1%

Φούρνων Κορσεών 1.450 1.487 -37 -2,5%

Ιθάκης 3.180 3.212 -32 -1,0%

Σύμης 2.580 2.594 -14 -0,5%

Σίφνου 2.570 2.574 -4 -0,2%



Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ενημέρωση για τα προβλήματα των μικρών νησιών.



Συνέντευξη τύπου έδωσαν ο Πρόεδρος και οι δήμαρχοι μέλη του ΕΔΜΝ για τα προβλήματα των νησιών μας.


 
Με αφορμή την διαδικασία ενημέρωσης των πολιτικών αρχηγών όλων των κομμάτων της βουλής, ο πρόεδρος και οι δήμαρχοι μέλη του ΕΔΜΝ έδωσαν συνέντευξη στο τηλεοπτικό κανάλι της Μακεδονίας.




 
Η ομοβροντία από τα προβλήματα των νησιών έδειξε με τον ποιο εμφανή τρόπο την αδυναμία και τα προβλήματα των μικρών μας νησιών.




 
Τη συνέντευξη παραχώρησαν εκτός από τον πρόεδρο του ΕΔΜΝ Ελευθέριο Κεχαγιόγλου και οι δήμαρχοι: Κέας Αντώνης Δεμέναγας,




Λειψών Μπενέτος Σπύρου, Μεγανησίου Ευστάθιος Ζαβιτσάνος, Κυθήρων Θεόδωρος Κουκούλης, Χάλκης Μιχάλης Πατρός, Σκύρου Μιλτιάδης Χατζηγιαννάκης

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

posidonia Sea turism forum: Η συμμετοχή του ΕΔΜΝ ανέδειξε τα προβλήματα των νησιών.

Θετική κρίθηκε από τους διοργανωτές η συμμετοχή του ΕΔΜΝ με την ομιλία του Προέδρου του ΔΣ Ελευθέριου Κεχαγιόγλου στα Posidonia Sea Turism Forum.
Συγκεκριμένα με την ομιλία του Ελ. Κεχαγιόγλου ανεδείχθησαν τα προβλήματα των νησιών στους εκπρόσωπους της κρουαζιέρας και του Γιώτινγκ.

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Η μετάβαση σε ένα πράσινο μοντέλο ανάπτυξης των μεταφορών στα ελληνικά μικρά νησιά.

Η μετάβαση σε ένα πράσινο μοντέλο ανάπτυξης των μεταφορών στα ελληνικά μικρά νησιά


Κείμενο Διαβούλευσης του ΕΛΙΑΜΕΠ ( http://www.diavouleusi.eliamep.gr/transportation-policy/%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CE%B5-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%80/ )
Ελευθέριος Κεχαγιόγλου Πρόεδρος Δικτύου Μικρών Νησιών

Βασικές αρχές



Καταρχήν Θα δεχθούμε ως «πράσινη ανάπτυξη» την ερμηνεία όπως ακριβώς δίνεται στο πλαίσιο συζήτησης της συγκεκριμένης διαβούλευσης.

Όταν λέμε μεταφορές στα Ελληνικά Μικρά Νησιά πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι αναφερόμαστε σε Ελληνικά κατοικήσιμα ή μη νησιά τα οποία έχουν μόνιμο πληθυσμό κατά την τελευταία απογραφή κάτω των 5.000 κατοίκων.

Αυτός ο διαχωρισμός είναι αναγκαίος για να αντιμετωπιστούν προβλήματα πού έχουν να κάνουν με την κρισιμότητα της επιβίωσης των μικρονησιωτών ή την εγκατάλειψη των νησιών.


Οι μεταφορές αυτές χωρίζονται σε τρείς βασικές κατηγορίες:

-Μεταφορές Ανθρώπων και ζώων.
-Μεταφορές προϊόντων (αντικειμένων, υλικών τροφίμων κλπ)
-Μεταφορές δεδομένων (Εικόνα, Ήχος, Data κλπ)

Οι μεταφορές είναι η απάντηση σε δύο βασικά ερωτήματα πού βάζει ο κάθε χρήστης:

Πώς θα πάω κάπου και γιατί να πάω.

Η σχέση είναι διπλή και για να έχουμε μεταφορές προς ένα τόπο πρέπει να έχουμε την ανάγκη της μεταφοράς.

Σημερινή κατάσταση

Οι Μεταφορές στα Μικρά Νησιά θεωρείται ως η κύρια ικανή και αναγκαία συνθήκη της διαβίωσης στα νησιά μας.

Η σημερινή κατάσταση πού αφορά τις μεταφορές στα νησιά είναι ένα σύστημα πολυδιασπασμένο σε ξεχωριστά υπουργεία, χωρίς στρατηγική ανάπτυξης και με νομοθεσία ξεπερασμένη προ πολλού. Καμία πολιτική πράσινης ανάπτυξης δεν υφίσταται.

Οι δυνατότητες ανάπτυξης μεταφοράς δεδομένων (data κλπ )καθυστερούν και αυτές.

Σε όποια νησιά οι τρείς κατηγορίες μεταφορών δεν λειτουργούν συνθετικά και σε ικανοποιητικό βαθμό, έχει παρατηρηθεί η μείωση του μόνιμου πληθυσμού και η οικονομική κοινωνική εγκατάλειψη.

Σε μία πρώτη εκτίμηση (πού έκανε το Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών) του μόνιμου πληθυσμού ιδιαίτερα σε νησιά κάτω των 1000 κατοίκων, έδειξε ότι το χειμώνα του 2010-2011 σε όσα νησιά χειροτέρεψε η ακτοπλοϊκή του σύνδεση και οι μεταφορές, είχαμε πτώση του μόνιμου πληθυσμού πού παραμένει στο νησί κατά τους χειμερινούς μήνες από 10-20%.

Προοπτικές Πράσινης Ανάπτυξης

Η πράσινη ανάπτυξη μπορεί να βρει πεδίο εφαρμογών στα ελληνικά μικρά νησιά, όσο σε ελάχιστα άλλα μέρη.

Για να αναληφθούμε το πόσο καλά διατηρείτε σε πολλές περιπτώσεις το δομημένο μικρονησιωτικό περιβάλλον στα νησιά μας – σε σχέση με άλλα μικρά νησιά άλλων χωρών αρκεί να κάνετε το εξής:

Σταθείτε σε ένα μικρό νησί με την πλάτη σας στην θάλασσα και κοιτάξτε το τοπίο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων στα μικρά νησιά μας το τοπίο το οποίο παρατηρείτε είναι νησιωτικό(θυμίζει νησί κ όχι μεγαλούπολη, άναρχα δομημένη). Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό λόγω του ότι έχουμε διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό το νησιωτικό τοπίο.

Οι προοπτικές ανάπτυξης των συγκοινωνιών είναι τεράστιες, τόσο σημαντικές όσο και η επιβίωση επάνω στα νησιά. Είναι ο κύριος λόγος ανάπτυξης των μικρονησιωτικών κοινωνιών. Δίκαια μπορούμε να πούμε πώς οι γραμμές μεταφορών είναι γραμμές ζωής προς τα μικρά νησιά μας.

Για να έχουμε λοιπόν ανάπτυξη οφείλουμε παράλληλα εκτός από τις μεταφορές να δράσουμε άμεσα και στο τοπικό περιβάλλον του κάθε νησιού, να προωθήσουμε πολιτικές πράσινης ανάπτυξης του κάθε νησιού με κριτήρια βιώσιμης ανάπτυξης, ώστε να καταλήξουμε στην αειφόρο ανάπτυξη των νησιών μας, σεβόμενοι πάντα την φέρουσα ικανότητα του κάθε τόπου.

Να σημειώσουμε ακόμη ότι η άμεση αεροπορική σύνδεση των μικρών μας νησιών με υδροπλάνα με το κεντρικό διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών προσδίδει μεγαλύτερη αξία γης, αυξάνει τον ποιοτικό τουρισμό και το real estate

Επίσης το πλοίο και το Υδροπλάνο θεωρούνται από τα λιγότερα ρυπογόνα μεταφορικά μέσα και μπορεί να μειωθεί ακόμα η ρύπανση με ειδικά φίλτρα κλπ

Προτάσεις Πολιτικής πρωτοβουλίας

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών είναι υποχρέωση του κράτους (όπως συμβαίνει και με τις γραμμές ξηράς). Είναι καταρχήν ανθρώπινο δικαίωμα, αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πολίτη να έχει ελεύθερη και ασφαλή μετακίνηση σε όλη την ευρωπαϊκή επικράτεια..

Δημιουργία ενιαίου φορέα διαχείρισης προγραμματισμού και ανάπτυξης του μεταφορικού χάρτη της Ελλάδας. Επανασχεδιασμούς του μεταφορικού χάρτη της χώρας σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής μας.

Δημιουργία οριζόντιας διεύθυνσης ανάπτυξης των νησιών σε κάθε υπουργείο, ώστε να λαμβάνετε υπόψη η νησιωτικότητα και η ιδιομορφία του κάθε νησιού ξεχωριστά. Να υπάρξει άμεση και κάθετη διασφάλιση υλοποίησης των έργων στα νησιά. Ιδιαίτερα η δημιουργία μηχανισμού για την παρακολούθηση της κάθετης υλοποίησης των έργων στα μικρά νησιά είναι επιτακτική ανάγκη. Αυτή η εξέλιξη θα δημιουργήσει και την βιωσιμότητα στις μεταφορές.

Δημιουργία κανόνων διαχείρισης και εκμετάλλευσης των γραμμών με διαφανείς και ξεκάθαρους βιώσιμους κανόνες για την ιδιωτική οικονομία διασφαλίζοντας παράλληλα και το κοινωνικό έργο του νησιού. Η ευρωπαϊκή ένωση είναι θετική σε τέτοιες πολιτικές, το έχει εφαρμόσει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και το έχει ήδη γνωστοποιήσει στη χώρα μας εδώ και χρόνια.

Σχεδιασμός και υλοποίηση Συνδυαστικών μεταφορικών διαδρομών (πλοίο κορμού πλοίο ακτίνας, πλοίο Υδροπλάνο, κλπ

Αλλαγή νομοθεσίας ώστε να μπορεί το κάθε μικρό νησί να χρηματοδοτεί έργα ανάπτυξης και να καλύπτει την δανειοδότηση του από πάγια τέλη προς το δήμο.(Παράδειγμα μικρών νησιών της Ιρλανδίας τα οποία έλυσαν το πρόβλημα της Υδροδότησης και ηλεκτροδότησης των νησιών τους αναφέρεται παρακάτω) με το μέτρο αυτό επιτυγχάνουμε καλύτερη ποιότητας ζωής στα νησιά, άρα αύξηση της επισκεψημότητας σε αυτά.

Η ευρωπαϊκή ένωση έχει κάνει αξιόλογα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση και έχει συμπεριλάβει σε αρκετές εκθέσεις της τις ιδιαιτερότητες των μικρών νησιών μαζί με τις αποβιομηχανοποιημένες περιοχές και τους ορεινούς όγκους. (εκθέσεις επιτροπής περιφερειακής ανάπτυξης με εισηγητή τον Αντιπρόεδρο της επιτροπής Έλληνα Ευρωβουλευτή Γ Σταυρακάκη και παλαιότερα απαντήσεις σε ανάλογες ερωτήσεις ευρωβουλευτών (Σ. Αρναουτάκη) από τους Επιτρόπους Περιφερειακής Ανάπτυξης κα Hubner και Μεταφορών κο Tajianni)Τελευταία εκτός από την Οικονομική και Κοινωνική συνοχή η ΕΕ πρόσθεσε και την χωρική – εδαφική συνοχή στους στόχους της.



Προτάσεις οικονομικής φύσης

Άμεση χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου. Ως πρώτο βήμα και για να μη χαθούν πόροι του ΕΣΠΑ 2007-2010 προτείνετε η αγορά πλοίων σε σχέση με το κτίσιμο νέων σκαφών. Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προτεραιότητα κ εξάλειψη των γραφειοκρατικών διαδικασιών, ώστε να μη χαθεί και αυτή η προγραμματική περίοδος.

Ανακατανομή των εσόδων του κράτους και απόδοση των οφειλόμενων στα νησιά. Το κράτος πρέπει να επανεξετάσει την διάθεση πόρων προς τα νησιά μέσα από νέες πηγές χρηματοδότησης (έσοδα από τα καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων, κοινό ταμείο χρηματοδότησης των μεταφορών σε όλη τη χώρα κλπ) μακριά και έξω από την λογιστικίστικη πολιτική των εσόδων-εξόδων ανά μεταφορικό μέσον.

Ελάφρυνση της σημερινής φορολογίας του κόστους μεταφοράς, όπως ισχύει για τα ξενοδοχεία στις τουριστικές περιοχές, κλπ. Να αφαιρεθούν από τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια όλες οι μη αναπτυξιακές επιβαρύνσεις.

Ένα παράδειγμα ανάπτυξης και μεταφορών σε μικρά νησιά.

Στην Ιρλανδία στη περιοχή του Galway Bay, υπάρχουν τρία μικρά νησιά Aran Islands,το Inis Mor Island, (Μεγάλο Νησί), Inis Meain Island (μεσαίο Νησί) και το Inis Oirr Island (ανατολικό Νησί).
Τα τρία αυτά μικρά νησιά διαθέτουν ακτοπλοϊκή και αεροπορική σύνδεση με την πλησιέστερη ακτή, βαριά σκάφη για τη μεταφορά προϊόντων κλπ και την απέναντι πλευρά στο Νομό Galway Υπάρχει αεροδρόμιο το οποίο εξυπηρετεί τα νησιά με απευθείας συνδέσεις με το Διεθνές αεροδρόμιο του Δουβλίνου. Έχει γίνει επίσης σωστή εκμετάλλευση του φυσικού περιβάλλοντος των νησιών και της ιστορίας πού διαθέτουν.
Με δεδομένη την καλή και μόνιμη σύνδεση των νησιών με την πλησιέστερη στεριά αλλά και μεταξύ τους, έχει αναπτυχθεί σε αξιοζήλευτο βαθμό η τοπική κοινωνία και οικονομία.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
Σε αυτά τα νησιά οι μόνιμοι κάτοικοι με κοινή χρηματοδότηση αγόρασαν και εγκατέστησαν μονάδες αφαλάτωσης και ανεμογεννήτριες παραγωγής Ηλεκτρικού ρεύματος. Έτσι το νησί υδροδοτείται και ηλεκτροδοτείτε με τις ΑΠΕ. Το κόστος της χρηματοδότησης καλύφθηκε με μηνιαίο πάγιο που πληρώνουν οι κάτοικοι και το οποίο είναι φθηνότερο από το κόστος πού πλήρωναν πριν την εφαρμογή του μοντέλου για το ηλεκτρικό ρεύμα και μόνο.
Υπάρχουν μονάδες θαλασσοκαλιέργειας και τους χειμερινούς μήνες οι κάτοικοι των τριών νησιών ασχολούνται με τη Κτηνοτροφία. Συγκεκριμένα στο Ένα νησί εκτρέφονται πρόβατα, στο δεύτερο το Μαλί γίνετε ίνα και κατασκευάζονται υφάσματα στο δε τρίτο φτιάχνονται ρούχα και τροφοδοτούν δύο φορές το χρόνο με παιδικά ρούχα μέρος της αγοράς της Ιαπωνίας.

Είναι ανεπτυγμένες οι μορφές τουρισμού:
-Κλασική επίσκεψη θερινή,
-Γαστρονομικός τουρισμός,
-Ιστορικός τουρισμός,
-Φυσιολατρικός-ποδηλατικός τουρισμός,
-Θαλάσσιος τουρισμός

Επίσης μπορείς μέσα από το διαδίκτυο να κλείσεις αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή είσοδο σε αξιοθέατα και γεύματα πολλούς μήνες πριν την επίσκεψή στα νησιά.

Αντιλαμβάνεται κανείς το πόσο σημαντικό κριτήριο για την ανάπτυξη των νησιών είναι οι Ασφαλές τακτικές και φθηνές μεταφορές προς τα Μικρά Νησιά.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΑΓΩΝΕΣ SPECIAL OLYMPICS. ΑΘΗΝΑ 2011. ΓΙOΡΤΗ ΖΩΗΣ ΓΙOΡΤΗ ΧΑΡΑΣ


ΓΙΟΡΤΗ ΖΩΗΣ. . .  ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΡΑΣ.

Κυρίες και κύριοι.
Καλώς ήλθατε στους 12ους Παγκόσμιους Αγώνες SPECIAL OLYMPICS - Αθήνα 2011.

ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ.

Στους Αγώνες Ζωής - Αγώνες χαράς.

Στους αγώνες με νικητές όλους τους συμμετέχοντες.


ΟΡΚΟΣ ΑΘΛΗΤΗ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ!
ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ
 ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ!


Πάμε να παρακολουθήσουμε το αθλημα Μπότσε.
Το Αρχαιότερο αθλημα Παγκοσμίως.


Ο Αθλητής ρίχνει τη μπάλα....


Στη κερκίδα ο Γαλατάς και....

και........

και......

ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ
Η ΚΟΣΤΑ ΡΙΚΑ ΠΡΟΚΡΥΘΗΚΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...



ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΙΑ ΑΓΓΑΛΙΑΑΑΑΑ


ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ.
ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ SPECIAL OLYMPICS  ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ.
ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ...


ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.
ΤΙΜΗ ΜΟΥ...


ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ
 ARCE MARIA JOSE ΑΠΟ ΤΗΝ COSTA RICA.




ΜΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΤΕΡΑΤΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΧΡΥΣΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ





ΖΥΓΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΝΟΜΗΣ.
Η ΣΤΙΓΜΗ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ. ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ...
Ο ΓΑΛΑΤΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΠΑΡΩΝ.




ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ

ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ.
 ΠΡΩΤΟΙ ΜΠΕΝΟΥΝ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ....




ΟΙ ΧΑΛΚΙΝΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.




ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ
 ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.



ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΣΗΚΩΣΑΝ ΤΙΣ ΚΕΡΚΙΔΕΣ
ΟΛΕΕΕΕΕΕΕ
   ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ



ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ
ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΣΥ.
ΕΥΓΕ ΧΑΛΚΙΔΑ


ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΓΚ ΠΟΓΚ
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΙΩΝ ΤΟΥΣ...



Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΡΧΕΤΑΙ...
ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΙΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ...



ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΣΚΟΡΠΙΣΟΥΝ
 ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ. ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ.

ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ.



Η Εθελόντρια πού άγγιξε τα περισσότερα μετάλια από τον οποιοδήποτε πρωταθλητή.
Οι Εθελοντές ήταν ΟΛΟΙ Αψογοι και ενα μεγάλο μέρος της επιτυχίας
 της διοργάνωσης των αγώνων οφείλετε σε αυτούς.
 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ...


ΠΡΟΣΟΧΗ: οι φωτογραφίες ελήφθησαν  από θεατή (Ελευθέριο Κεχαγιόγλου) με προσωπική φωτογραφική μηχανή και ως εκ τούτου διέπονται από τους κανόνες της διοργάνωσης και συγκεκριμένα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κανένα οικονομικό σκοπό και απαγορεύεται ρητώς η πώληση, παραχώρηση δικαιωμάτων η εμπορική ή άλλη εκμετάλλευση.