ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ ΝΗΣΙ

ΥΔΡΑ ΠΡΩΤΟ  ΝΗΣΙ

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Μια (ακόμη)ευκαιρία….χάθηκε ; ;

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΥΔΡΑΣ
(ομιλία του προέδρου του ΔΣ του ΕΔΜΝ στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μικρών Νησιών. Ύδρα. Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη. 2 Σεπτεμβρίου 2007.)





Κυρίες και κύριοι
Αφού σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον λιμενάρχη μας τον κο Ιωάννη Μπελεγρή για την βοήθειά του και για τα στοιχεία κίνησης του Λιμένα της Ύδρας πού μας διέθεσε κατά τα έτη 2003-2006.
Από τα στοιχεία αυτά προκύπτουν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Στατιστικά συμπεράσματα που θα μας οδηγήσουν, θα μας βοηθήσουν να βρούμε λύσεις – να επιλέξουμε δράσεις ανάπτυξης του νησιού.
Αυτό γιατί οι αριθμοί πρέπει να υπηρετούν το κοινωνικό σύνολο , να μη παραμένουν απλές στατιστικές που θα χαϊδεύουν τα αυτιά.
Παραθέτω λοιπόν κάποια στοιχεία με την ελπίδα να μη σας κουράσω.
Οι μήνες κατά σειρά μεγαλύτερων αφίξεων είναι: Αύγουστος – Μάϊος – Ιούνιος – Ιούλιος – Σεπτέμβριος – Οκτώβριος – Απρίλιος – Μάρτιος – Νοέμβριος. (από εδώ μπορείτε να φανταστείτε καταρχήν σε ποιους μήνες πρέπει να προσπαθούμε αύξηση των αφιξαναχωρήσεων των τουριστών στο νησί μας.)
Συμπέρασμα 1ον. Ο Ιούνιος με τη Γιορτή των Μιαουλείων είναι ο 3ος σε κίνηση μήνας. Βοηθούν τα Μιαούλεια η χρειάζεται μεγαλύτερη προβολή;; (Μήπως τα Μιαούλεια εξελίσσονται σε…μύθο;;)
Συμπέρασμα 2ον. Η σεζόν ουσιαστικά ξεκινά Απρίλιο (περί τις 120.000 αφίξεις τα 4 χρόνια) και διαρκεί τουλάχιστον έως και τον Οκτώβριο (121.000 αφίξεις τα 4 χρόνια)
Το σύνολο των αφίξεων τα 4 χρόνια αυτά είναι 1.316.452 άτομα. Υπολογίζουμε ότι περίπου 920.000 είναι τουρίστες, οι υπόλοιποι είναι υδραίοι οι οποίοι μετακινούνται αρκετά συχνά. Μέσος Όρος λοιπόν κατ έτος αφίξεων επισκεπτών στο νησί μας 230.000. (να σημειώσουμε ότι σε παρόμοια προμελέτη επί δημαρχίας Θ. Σαΐτη ο ετήσιος αριθμός αφιξαναχωρήσεων ζύγωνε το 1.000.000. !!!!)
Τι σημαίνει οι 230.000 κατ έτος επισκέψεις στο νησί μας για τους επιχειρηματίες, για τους εργαζόμενους για την τοπική οικονομία;;;


(Πάνελ συμμετεχόντων των Ξένων χορών στο Συνέδριο)

Ας κάνουμε μία υπόθεση εργασίας:
Αν ο κάθε επισκέπτης αγόραζε ένα τοπικό προϊόν η μία τοπική υπηρεσία (έχουμε πολλά τέτοια παραδείγματα άλλων ευρωπαϊκών μικρών νησιών) αξίας 3 ευρώ μόνο, πού θα προωθούσε η τοπική κοινωνία της Ύδρας συνολικά θα κερδίζαμε;
Αν 1 ευρώ κέρδιζε ανά προϊόν η υπηρεσία ο επιχειρηματίας (ΑΔΕΠΥ η κοινωνικός φορέας κλπ) θα αποκόμιζε η τοπική Κοινωνία:
Αν για την παραγωγή – τα εργατικά απαιτούσαμε ένα ευρώ τότε οι εργαζόμενοι θα έπαιρναν άλλα 230.000 ευρώ που σημαίνει τουλάχιστον 15 θέσεις εργασίας.
Αυτά είναι τα άμεσα οφέλη.
Υπάρχουν όμως και άμεσα οφέλη, όπως για παράδειγμα:
Οι 230.000 ευρώ του επιχειρηματικού κεφαλαίου, κατά ένα μέρος – όποιο και να είναι αυτό – θα επανεπενδύονταν στο νησί δημιουργώντας πιθανών κ άλλες θέσεις εργασίας, νέες συνθήκες ανάπτυξης κλπ
Οι 230.000 των εργαζόμενων είναι ένα νέο εισόδημα, μέρος του οποίου μπορεί να ξαναπέσει στην αγορά αυξάνοντας το εισόδημα κ άλλων επιχειρηματικών τάξεων με ότι αυτό θετικά συνεπάγετε.
Το ποιο θα είναι αυτό το προϊόν ή η υπηρεσία, είναι δικό σας θέμα της κοινωνίας της Ύδρας να επιλέξετε, να προτείνετε να αποφασίσετε.

(Ο Σουηδός Πρόεδρος της Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Μικρων Νησιών με τον Υδραίο Ζωγράφο Βαγγέλη Λυμνιώτη)


Εμείς ως Ελληνικό Δίκτυο Μικρών Νησιών θα είμαστε δίπλα σας εάν μας χρειαστείτε αμισθί για να σας βοηθήσουμε σε ότι είναι δυνατόν και μπορούμε. Το όφελος πρέπει να είναι όλο της Ύδρας. Είναι αποκλειστικά δικό σας προνόμιο.

Σας ευχαριστώ.
Λευτέρης Κεχαγιόγλου

(το 4ήμερο συνέδριο είχε επίσημες γλώσσες τις: Ελληνικά Αγγλικά και Γαλλικά με ταυτόχρονη μετάφραση. Το παρακολούθησαν εκτός των ελλήνων εκπροσώπων πολλών φορέων και αντιπροσωπείες από 10 χώρες Μικρών Νησιών.)

Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Αγαπητοί φίλοι,

Σας καλούμε να διατυπώσετε τις προτάσεις και απόψεις σας μέχρι την Κυριακή 30 Ιανουαρίου, με σκοπό τη δημιουργία ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου νομοθετικού πλαισίου λειτουργίας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στην υπηρεσία των πολιτών και των επιχειρήσεων.

Με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου επιδιώκεται η διευκόλυνση των πολιτών από τους φορείς του δημόσιου τομέα, εισάγοντας καινοτομίες όπως: [α] την έκδοση ηλεκτρονικών διοικητικών πράξεων με παράλληλη κατοχύρωση των προϋποθέσεων για τη νομική και αποδεικτική ισχύ των ηλεκτρονικών εγγράφων [β] τη θέσπιση της αυτεπάγγελτης ή κατ΄ αίτηση αναζήτησης εγγράφων που τηρούνται σε οποιοδήποτε φορέα του δημόσιου τομέα, απαλλάσσοντας τον πολίτη ή τις επιχειρήσεις από την επιβάρυνση για επικύρωση αντιγράφων για κάθε συναλλαγή τους με τη Διοίκηση, [γ] τη γενίκευση και καθιέρωση της δυνατότητας ηλεκτρονικών συναλλαγών, περιλαμβανομένων των ηλεκτρονικών οικονομικών συναλλαγών και πληρωμών με φορείς του δημόσιου τομέα κ.λπ.

H διαβούλευση έχει αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο του opengov http://www.opengov.gr/ypes/?p=984

Με εκτίμηση

Ομάδα Διαχείρισης labs.OpenGov

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Οι οφειλές των δήμων σε δάνεια.


Οι οφειλές των δήμων σε δάνεια.

Να διευκρινίσουμε ότι ο πίνακας δείχνει το σύνολο των οφειλών του δήμου σε δάνεια από τράπεζες και όχι τις συνολικές οφειλές των δήμων. (Στο Πίνακα φαίνεται ότι ο Δήμος μας χρωστά μόλις 442.293, ενώ τις συνολικές του οφειλές ακόμα τις μετράμε...) 


♦ Πειραιώς 131.128.767
♦ Αθηναίων 129.492.613
♦ Ρόδου 61.996.640
♦ Αχαρνών (Αν. Αττικής) 55.248.842
♦ Αμαρουσίου 52.216.609
♦ Φυλής (Δυτ. Αττικής) 46.932.422
♦ Θεσσαλονίκης 42.794.931
♦ Ασπροπύργου (Δυτ. Αττικής) 41.738.337
♦ Νίκαιας - Αγ. Ιωάννη Ρέντη 40.036.401
♦ Ιωαννίνων 38.356.912
♦ Περιστερίου 37.984.492
♦ Κερκύρας 30.606.986
♦ Ζωγράφου 26.486.485
♦ Τρικκαίων 23.835.870
♦ Καρδίτσας 22.049.232
♦ Πατρέων 19.908.792
♦ Λαρισαίων 17.435.199
♦ Κερατσινίου - Δραπετσώνας 14.759.060
♦ Κοζάνης 13.914.572
♦ Μεταμόρφωσης (Αθηνών) 13.136.348
♦ Κορυδαλλού 13.136.145
♦ Κεφαλονιάς 12.336.313
♦ Περάματος (Πειραιώς) 12.150.178
♦ Αιγιαλείας (Αχαΐας) 12.063.642
♦ Κατερίνης 12.004.687
♦ Σαλαμίνας 11.978.214
♦ Αλίμου 11.768.736
♦ Ρεθύμνης 11.731.950
♦ Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης 11.139.687
♦ Αιγάλεω 11.089.545
♦ Ωραιοκάστρου (Θεσσαλονίκης) 10.724.046
♦ Λυκόβρυσης - Πεύκης 9.995.840
♦ Αγίων Αναργύρων - Καματερού 9.907.646
♦ Κορδελιού - Ευόσμου 9.857.536
♦ Ηρακλείου (Αθηνών) 9.710.053
♦ Πύλης (Τρικάλων) 9.588.322
♦ Βόλου 9.333.759
♦ Αγίας Βαρβάρας (Αθηνών) 9.251.647
♦ Παπάγου - Χολαργού 9.073.206
♦ Χαλανδρίου 8.900.537
♦ Λαγκαδά 8.851.067
♦ Αγρινίου 8.660.457
♦ Θερμαϊκού (Θεσσαλονίκης) 8.638.954
♦ Χαϊδαρίου 8.452.786
♦ Αμπελοκήπων - Μενεμένης (Θεσσαλονίκης) 8.302.642
♦ Πετρουπόλεως (Αθηνών) 7.827.253
♦ Βριλησσίων 7.774.519
♦ Καλλικρατείας - Μουδανιών (Χαλκιδικής) 7.771.500
♦ Ξάνθης 7.765.710
♦ Θέρμης (Θεσσαλονίκης) 7.706.844
♦ Κηφισιάς 7.721.700
♦ Κιλκίς 7.587.312
♦ Νέας Ιωνίας (Αθηνών) 7.610.913
♦ Φιλαδελφείας - Χαλκηδόνος (Αθηνών) 7.520.591
♦ Κασσάνδρας (Χαλκιδικής) 7.403.027
♦ Σπάτων (Αν. Αττικής) 7.230.096
♦ Σαρωνικού (Αν. Αττικής) 7.213.446
♦ Βέροιας 7.148.361
♦ Καλλιθέας (Αθηνών) 7.147.179
♦ Μαραθώνος (Αν. Αττικής) 6.917.719
♦ Ιεράπετρας 6.902.571
♦ Δίου - Ολύμπου (Πιερίας) 6.597.600
♦ Παιονίας (Κιλκίς) 6.320.038
♦ Παύλου Μελά (Θεσσαλονίκης)
♦ Αρχαίας Πέλλας 6.278.610
♦ Καλαμάτας 6.287.316
♦ Αρχαίας Πέλλας 6.278.610
♦ Παύλου Μελά (Θεσσαλονίκης) 6.266.902
♦ Λέσβου 6.244.969
♦ Μεγαρέων (Δυτ. Αττικής) 6.226.168
♦ Ιλίου (Αθηνών) 6.222.622
♦ Σερρών 5.996.258
♦ Αγίου Δημητρίου (Αθηνών) 5.942.001
♦ Λεβαδέων 5.904.172
♦ Ηρακλείου (Κρήτης) 5.898.250
♦ Βύρωνος (Αθηνών) 5.676.699
♦ Μιραμπέλου (Λασιθίου) 5.655.747
♦ Κομοτηνής 5.618.617
♦ Καισαριανής 5.613.398
♦ Καλαμπάκας 5.585.845
♦ Ελευσίνας 5.498.837
♦ Φιλοθέης - Ψυχικού 5.401.189
♦ Μαρκοπούλου Μεσογαίας 5.362.723
♦ Βέλου - Βόχας (Κορινθίας) 5.309.365
♦ Χαλκιδέων 5.236.543
♦ Διονύσου (Αν. Αττικής) 5.075.884
♦ Λαυρεωτικής 5.045.989
♦ Πρέβεζας 5.044.047
♦ Κρωπίας (Αν. Αττικής) 4.991.148
♦ Νέας Σμύρνης 4.916.931
♦ Παλαιού Φαλήρου 4.910.288
♦ Πυλαίας - Χορτιάτη 4.565.837
♦ Ιστιαίας - Αιδηψού 4.562.055
♦ Ορεστιάδας 4.404.426
♦ Καβάλας 4.398.023
♦ Λαμιέων 4.381.313
♦ Πολυγύρου 4.346.233
♦ Σητείας 4.266.990
♦ Νεάπολης - Συκεών (Θεσσαλονίκης) 4.081.670
♦ Μαλεβιζίου (Ηρακλείου) 4.072.406
♦ Ηγουμενίτσας 4.052.891
♦ Αριστοτέλη (Χαλκιδικής) 4.048.211
♦ Τήλου 4.041.536
♦ Εορδαίας 4.012.039
♦ Μαντουδίου - Λίμνης 3.990.414
♦ Χανίων 3.975.860
♦ Μώλου - Αγίου Κωνσταντίνου (Φθιώτιδας) 3.956.486
♦ Βόλβης (Θεσσαλονίκης) 3.905.884
♦ Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης (Κορινθίας) 3.836.645
♦ Ζακύνθου 3.824.183
♦ Δέλτα (Θεσσαλονίκης) 3.822.350
♦ Ελασσόνας 3.802.683
♦ Τριφυλίας (Μεσσηνίας) 3.784.564
♦ Γορτυνίας (Ηρακλείου) 3.745.129
♦ Μοσχάτου 3.733.605
♦ Λοκρών (Φθιώτιδας) 3.699.494 ♦Έδεσσας 3.697.176
♦ Σιθωνίας (Χαλκιδικής) 3.574.684
♦ Αλεξανδρούπολης 3.504.851
♦ Σουφλίου 3.471.510
♦ Σικυωνίων (Κορινθίας) 3.454.918
♦ Διδυμοτείχου 3.388.853
♦ Δελφών 3.371.494
♦ Κορινθίων 3.326.158
♦ Καλυμνίων 3.252.596
♦ Χαλκηδόνος (Θεσσαλονίκης) 3.232.092
♦ Αλεξάνδρειας (Ημαθίας) 3.228.203
♦ Παλαμά (Καρδίτσας) 3.223.748
♦ Μεγαλόπολης (Αρκαδίας) 3.145.449
♦ Σοφάδων (Καρδίτσας) 3.106.264
♦ Δυτικής Αχαΐας 3.054.958
♦ Σκύδρας (Πέλλας) 3.053.944
♦ Αγίας Παρασκευής (Αθηνών) 3.040.966
♦ Αρχανών - Αστερουσίων (Ηρακλείου) 3.011.421
♦ Λευκάδας 3.000.594
♦ Κύμης - Αλιβερίου 2.896.651
♦ Γαλατσίου (Αθηνών) 2.894.770
♦ Άργους - Μυκηνών 2.823.792
♦ Ελληνικού - Αργυρούπολης 2.780.515
♦ Μυλοποτάμου (Ρεθύμνης) 2.776.186
♦ Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων 2.775.478
♦ Αλμωπίας (Πέλλας) 2.775.460
♦ Δάφνης - Υμηττού 2.669.175
♦ Θηβαίων 2.641.277
♦ Αμαλιάδας 2.592.101
♦ Ναυπλιέων 2.572.160
♦ Αγιάς (Λάρισας) 2.550.204
♦ Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου 2.457.990
♦ Κιλελέρ (Λάρισας) 2.448.079
♦ Φαιστού (Ηρακλείου) 2.354.999
♦ Καλαμαριάς 2.339.691
♦ Καλαβρύτων 2.319.150
♦ Παγγαίου (Καβάλας) 2.276.475
♦ Ορχομενού (Βοιωτίας) 2.271.848
♦ Μεσσήνης 2.256.974
♦ Σιντικής (Σερρών) 2.255.449
♦ Βελβεντού (Κοζάνης) 2.227.254
♦ Αμφιλοχίας 2.166.455
♦ Στυλίδας (Φθιώτιδας) 2.157.060
♦ Μίνωα Πεδιάδας (Ηρακλείου) 2.147.728
♦ Διρφυών - Μεσσαπίων (Ευβοίας) 2.128.023
♦ Σύμης 2.114.143
♦ Γλυφάδας 2.102.189
♦ Σαμοθράκης 2.097.225 Χίου 2.094.749
♦ Κω 2.053.400
♦ Σκιάθου 1.957.502
♦ Σάμου 1.955.545
♦ Ηλιουπόλεως (Αθηνών) 1.876.352
♦ Ωρωπού (Ανατολικής Αττικής) 1.864.780
♦ Αίγινας 1.850.571
♦ Βοΐου (Κοζάνης) 1.842.431
♦ Μαρωνείας - Σαπών (Ροδόπης) 1.834.408
♦ Πύλου - Νέστορα 1.829.640
♦ Β ισαλτίας (Σερρών) 1.799.423
♦ Τήνου 1.762.361
♦ Αρταίων 1.717.893
♦ Αγράφων (Ευρυτανίας) 1.705.220
♦ Παιανίας (Ανατολικής Αττικής) 1.673.508
♦ Τανάγρας (Βοιωτίας) 1.650.139
♦ Καρπενησίου 1.622.960
♦ Καρύστου 1.613.022
♦ Πύδνας (Πιερίας) 1.602.193
♦ Ραφήνας - Πικερμίου 1.591.151
♦ Ηρακλείας (Σερρών) 1.588.678
♦ Μουζακίου (Καρδίτσης) 1.588.254
♦ Ερέτριας 1.563.622
♦ Ζήρου (Πρεβέζης) 1.529.063
♦ Αμυνταίου (Φλωρίνης) 1.514.213
♦ Νάουσας 1.490.775
♦ Φαρκαδόνας (Τρικάλων) 1.481.633
♦ Τυρνάβου 1.448.937
♦ Σπάρτης 1.424.716
♦ Πωγωνίου (Ιωαννίνων) 1.423.904
♦ Καστοριάς 1.392.601
♦ Οιχαλίας (Μεσσηνίας) 1.381.038
♦ Ακτίου - Βόνιτσας (Αιτωλοακαρνανίας) 1.348.376
♦ Αποκορώνου (Χανίων) 1.315.443
♦ Γρεβενών 1.297.971
♦ Νοτίου Πηλίου 1.261.245
♦ Γορτυνίας (Αρκαδίας) 1.248.122
♦ Μακρακώμης (Φθιώτιδας) 1.239.183
♦ Ερ μ ιονίδας (Αργολίδος) 1.215.696
♦ Δωρίδος (Φωκίδας) 1.207.239
♦ Ερυμάνθου (Αχαΐας) 1.184.919
♦ Πύργου (Ηλείας) 1.181.271
♦ Κόνιτσας (Ιωαννίνων) 1.175.044
♦ Αβδήρων (Ξάνθης) 1.136.539
♦ Πεντέλης (Αθηνών) 1.135.301
♦ Αργιθέας (Καρδίτσης) 1.116.199
♦ Ζαγοράς - Μουρεσίου (Μαγνησίας) 1.108.119
♦ Βορείων Τζουμέρκων (Ιωαννίνων) 1.097.273
♦ Τρίπολης 1.090.177
♦ Ζαχάρως 1.064.268
♦ Λέρου 1.046.815
♦ Τεμπών 1.016.210



Δήμοι με δάνεια κάτω από 1 εκατ. ευρώ

Κανδάνου - Σελίνου (Χανίων) 927.439,
Βόρειας Κυνουρίας (Αρκαδίας) 912.549,
Κυλλήνης (Ηλείας) 901.265,
Μονεμβασιάς 890.760,
Λεωνιδίου 882.893,
Αλμυρού (Μαγνησίας) 874.983,
Πηνειού (Ηλείας) 844.429,
Πάργας 843.320,
Τοπείρου (Ξάνθης) 842.120,
Κεντρικών Τζουμέρκων (Άρτας), 836.654,
Νάξου - Μικρών Κυκλάδων 810.351,
Φλώρινας 799.000,
Χερσονήσου (Ηρακλείου) 794.206,
Ανατολικής Μάνης 780.033,
Σουλίου 777.302,
Δωδώνης 775.175,
Σκύρου 757.556,
Ανδρίτσαινας (Ηλείας) 747.000,
Σύρου - Ερμούπολης 731.197,
Ζίτσας (Ιωαννίνων) 719.457,
Χάλκης (Δωδεκανήσου) 681.089,
Νεμέας 679.181,
Αρχαίας Ολυμπίας 674.794,
Σκοπέλου 667.121,
Άνδρου 648.367,
Φαρσάλων 644.140,
Νέας Ζίχνης (Σερρών) 631.179,
Κισσάμου (Χανίων) 627.449,
Πλατανιά (Χανίων) 621.790,
Πόρου (Πειραιώς) 609.793,
Δοξάτου (Δράμας) 567.568,
Πάρου 564.871,
Θήρας 556.118,
Ιάσμου (Ροδόπης) 533.999.
Θάσου 495.111,
Φιλιατών (Θεσπρωτίας) 460.602,
Αμφίκλειας - Ελάτειας (Φθιώτιδας) 445.275,
Ύδρας 442.293,
Αγίου Βασιλείου (Ρεθύμνης) 430.730,
Επιδαύρου 424.085,
Ναυπακτίας 398.451,
Νικολάου Σκουφά (Άρτας) 364.525,
Αμφίπολης (Σερρών) 346.412,
Δίστομου - Αράχοβας 323.759,
Μάνδρας - Ειδυλλίας (Δυτικής Αττικής) 321.528,
Εμμανουήλ Παππά (Σερρών) 302.550,
Ρήγα Φεραίου (Μαγνησίας) 299.355,
Τροιζηνίας 295.624, Δομοκού 270.269,
Λειψών 239.659,
Ορεστιάδος 234.881,
Μεγανησίου (Λευκάδος) 230.000,
Αλιάρτου 210.944,
Δυτικής Μάνης 203.021,
Ξηρόμερου (Αιτωλοακαρνανίας) 202.290,
Μήλου 200.549,
Σίφνου 196.562,
Νεστορίου (Καστοριάς) 183.377,
Ευρώτα (Λακωνίας) 137.490,
Λήμνου 126.569,
Παρανεστίου (Δράμας) 111.772,
Μετσόβου 111.748,
Παξών 111.323,
Σφακίων 63.142,
Κάτω Νευροκοπίου 53.216,
Γεωργίου Καραϊσκά¬κη (Άρτας) 43.212,
Ζαγορίου (Ιωαννίνων) 31.033,
Παλλήνης (Ανατολικής Αττικής) 25.084,
Αμαρίου (Ρεθύμνης) 19.011,
Δεσκάτης (Γρεβενών) 11.951.

Δεν χρωστούν πουθενάΘέρμου (Αιτωλοακαρνανίας),
Αλέας (Αργολίδος),
Δράμας,
Προσοτσάνης (Δράμας),
Αγαθονησίου (Δωδεκανήσου),
Αστυπάλαιας,
Καρπάθου,
Κάσου,
Μεγίστης (Δωδεκανήσου),
Νισύρου,
Πάτμου,
Νέστου (Καβάλας),
Λίμνης Πλαστήρα,
Ιθάκης,
Αμοργού,
Ανάφης,
Αντιπάρου,
Ιητών (Κυκλάδες),
Κέας,
Κιμώλου,
Κύθνου,
Μυκόνου,
Σερίφου,
Σικίνου,
Φολέγανδρου,
Ελαφονήσου (Λακωνίας),
Οροπεδίου (Λασιθίου),
Αγίου Ευστρατίου (Λέσβου),
Αλοννήσου,
Μύκης (Ξάνθης),
Αγκιστρίου (Πειραιώς),
Κυθήρων,
Σπετσών
,
Ανωγείων (Ρεθύμνης),
Αρριανών (Ροδόπης),
Ικαρίας,
Φούρνων Κορσεών (Σάμου),
Πρεσπών,
Γαύδου,
Οινουσσών,
Ψαρών.

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ – ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ – ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ - ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. Ενδεικτικές προτάσεις για το νησί μας.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
Όλες οι βασικές κατευθυντήριες αρχές της πολιτικής του Δήμου θα περνούν από διαβούλευση με τους δημότες.
Το διαδίκτυο θα είναι ο κύριος χώρος δημοσίευσης και ενημέρωσης των δημοτών για όλες τις αποφάσεις του Δήμου, όλα τα οικονομικά μεγέθη καθώς επίσης θα δημιουργηθούν και δύο επιπλέον διαδικτυακές περιοχές
Α. Περιοχή όπου θα αναρτώνται όλα τα έργα του δήμου, σε ποιά φάση υλοποίησης βρίσκονται, όλες οι αποφάσεις που το αφορούν (σχετική Νομολογία κλπ)
Β. Περιοχή όπου οι δημότες θα διαβουλεύονται και θα σχολιάζουν θέματα του Δ.Σ. ο πρόεδρος του Δ.Σ θα συμβουλεύεται τις προτάσεις των Υδραίων Δημοτών και θα ενημερώνει το Δ.Σ.
Καθιέρωση «έξυπνης κάρτας Δημότη».Πιλοτική Εφαρμογή.
Όλοι οι Υδραίοι Δημότες θα μπορούν να μπαίνουν σε συγκεκριμένες Ψηφιακές περιοχές και να ψηφίζουν. Την απόφασή τους αυτή θα λαμβάνει υπόψη του το Δ.Σ κατά τη συνεδρίασή του σε όσες περιπτώσεις κρίνεται αναγκαίο.
Πάντα θα ενημερώνεται ο Πρόεδρος του ΔΣ και κατά την διάρκεια ενημέρωσης Δημάρχου θα καθιερωθεί και ηλεκτρονική ενημέρωση.
Οι δημότες θα συμμετέχουν σε 3 βασικές κατηγορίες: Νέοι έως 30 ετών, Άνδρες 30+, Γυναίκες 30+.
Με φροντίδα του Προέδρου του Δ.Σ. θα αναρτώνται τα θέματα του Δ.Σ και οι δημότες θα καταθέτουν τις προτάσεις τους. Ο Δήμος θα φροντίσει όλες οι συνεδριάσεις των οργάνων του να μεταδίδονται άμεσα τηλεματικά σε πραγματικό χρόνο. Σε ορισμένα θέματα και όπου αυτό χρειάζεται, θα δίνεται η δυνατότητα των δημοτών να ψηφίζουν ηλεκτρονικά. Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας θα ανακοινώνεται στο Δ.Σ. και θα λαμβάνεται υπόψη.
Γ. Εννοείται πώς όλες οι υπόλοιπες εφαρμογές (τηλεματικές) που προβλέπονται για το δήμο μας θα καταβληθεί προσπάθεια να εφαρμοσθούν αμέσως. ( ηλεκτρονικό ΚΕΠ, κλπ)
Δ. Συνεχή δημόσια διαβούλευση αναπτυξιακών πρότυπων προγραμμάτων για το νησί μας. Τις προτάσεις θα συλλέγει ειδική επιτροπή του δήμου, θα έρχεται σε επαφή με τον αρμόδιο για την πρόταση και θα ωριμάζει τις καλλίτερες προτάσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν για το νησί μας (π.χ. τηλεματικές εφαρμογές βοήθειας τρίτης Ηλικίας, τρόπος ενημέρωσης και παροχής υπηρεσιών στους Υδραίους που σπουδάζουν, επιχειρηματική εξυπηρέτηση κλπ)

ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ
Ο Δήμαρχος, οι Πρόεδροι Επιτροπών, οι υπεύθυνοι Αντιδήμαρχοι, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. θα ενημερώνουν τον Υδραίο Δημότη ανά τακτά διαστήματα για την πορεία του Δήμου, θα διαβουλεύονται σχετικά θέματα και θα συζητούν την οποιαδήποτε πρόταση τίθεται προς αυτή την κατεύθυνση.

Το Δημοτικό Συμβούλιο είναι για να ακούει και ο Δήμαρχος για να υπακούει…




ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ.


Ο προϋπολογισμός του δήμου θα έχει 5 βασικά στάδια. Ενδεικτικά αναφέρονται:
Α. Διαβούλευση του βασικού κορμού έργων του Δήμου (3 μήνες πριν την κατάθεση θα ζητείται η γνώμη των δημοτών.)
Β. Θα συμπληρώνεται μετά τη διαβούλευση και θα αναρτάται ξανά στον ιστοχώρο του Δήμου. Θα ακολουθεί και δεύτερη ενημέρωση των δημοτών σε ανοικτή συνάντηση.
Γ. Συνεχή ανοικτή διαβούλευση μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού.
Δ. 6 μήνες μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού θα γίνετε έλεγχος της ακρίβειας της εφαρμογής του και συμπλήρωση όπου απαιτείται. Θα προκύπτουν στατιστικά στοιχεία.
Ε. Με το κλείσιμο του προϋπολογισμού θα γίνετε αξιολόγηση του όλου προϋπολογισμού (επιτυχία υλοποίησης, απορρόφησης, κλπ )

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΡΟΛΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. θα αναλάβει την όλη διαδικασία διαβούλευσης με τους δημότες για το σχεδιασμό του προγράμματος των εκτελεστέων έργων. Στη συνέχεια θα ενημερώνει το Δ.Σ. για τη σύνταξη των προγραμμάτων του Δήμου. Θα συμμετέχει και στην επιτροπή διαφάνειας.

ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Ο Δήμος θα επανασχεδιάσει σύμφωνα με τις σημερινές ανάγκες του, τις δράσεις του (π.χ. θα ενταχθεί στο Δήμο δράση για δημιουργία ναυτιλιακής εταιρείας σύμφωνα με το Κ.Δ.Κ.; κλπ)
Ανάλογα με τον επανασχεδιασμό αυτό θα προκύψει και ο επανασχεδιασμός της λειτουργίας του Δήμου, των επιτροπών του, του ανθρώπινου δυναμικού του, του εσωτερικού κανονισμού του, του οργανογράμματος των υπηρεσιών του δήμου κλπ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΡΓΩΝ- ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.
Α. Δημιουργία Υποδομών, Υπηρεσιών και κατάλληλου Ανθρώπινου Δυναμικού με βάση την Πράσινη Ανάπτυξη.
Β. Ενίσχυση της Δημοτικής, Ιδιωτικής και Κοινωνικής Οικονομίας και ενθάρρυνση δημιουργίας υπηρεσιών και Υποδομών με τη μέθοδο του ΣΔΙΤ. (Ύδρευση, αποχέτευση, Γήπεδο κλπ)
Γ. Επιθετική τουριστική προβολή του νησιού.
Δ. Πραγματική φροντίδα για κοινωνικά ευπαθείς αδύναμες ομάδες, ενίσχυση των παροχών για την παιδεία,
Ε. Διεκδίκηση όλων των δυνατοτήτων πού δίνει η πολιτεία (Καλλικράτης ΕΣΠΑ, κλπ) προς όφελος του Δήμου και των Δημοτών.
ΣΤ. Πολιτισμός και Πολιτιστικές εκδηλώσεις. Ποιοτική και ουσιαστική αναβάθμιση, όπως αρμόζει στην Ύδρα. Ο πολιτισμός και τα πολιτιστικά προϊόντα της Ύδρα μπορούν να μετατραπούν σε οικονομικά κερδοφόρες δράσεις.
Ζ. Δημιουργία και εκμετάλλευση τοπικών προϊόντων και Υπηρεσιών σε συνεργασία με επιχειρηματικές και κοινωνικές ομάδες.
Ελευθέριος Σάββα Κεχαγιόγλου
6937659825
president@smallislands.eu , www.hydraprotonisi.blogspot.com F: ydra proto nisi